lørdag den 10. oktober 2009

En halvsen aftentime

Her sidder jeg så i en stille sent aftentime, og mærker stilheden omkring mig, lader tankerne drage på langfart og skriver dem ned som et indlæg på denne blog. Jeg elsker virkelig aftnerne, for der er noget helt specielt over denne tid på dagen synes jeg. Jeg sidder i skrivende stund og glæder mig som et lile barn til i morgen, hvor jeg skal ind på Det nye teater sammen med min ledsager Camilla og se Les miserable, det bliver så fedt! Håber jeg da. Jeg har i hvert fald høre fra nogen venner, som har været inde og se den, at det skulle være en fantastisk god musical, så det glæder jeg mig rigtig meget til at opleve. :) For jeg er vild med musicals! Men det vil jeg fortælle jer mere om i morgen, når jeg har været inde og se den.

De venligste nathilsner fra Katjase.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar