søndag den 11. oktober 2009

En helt igennem fantastisk oplevelse, som jeg sent vil glemme!

Wow! Så kom jeg endelig ind og fik set Les miserable, og hvilken oplevelse det dog var. Jeg har aldrig været på Det nye teater før, og sikke et kæmpestort sted det dog er, og utrolig prægtigt med lyseekroner, guldbelagte gelænder, tæppebeklædte tappetrin i den fineste røde farve, lange bløde velurer gardiner for vinduerne. Da vi ankom var der bare rigtig mange mennesker, så mange at vi måtte kante os afsted. Camilla min ledsager havde købt billetterne til os, og vi kom til at sidde helt oppe på fjerde etage og fjerde række, så det var ret langt væk fra scenen, men det gjorde mig ikke så meget, for Camilla var rigtig god til at fortælle mig, hvad der skete på scenen. Og jeg havde også den fordel at jeg kendte historien på forhånd, så jeg havde en meget god idé om, hvad der skete på de forskellige tidspunkter i stykket. Stykket startede, og musikken strømmede ud i salen rundt om os. Det var nogle virkelig dygtige musikere, og hvilken musik med fantastiske klange og smukke og fængende melodier. Og skuespillerne var fantastiske de sang med hjertet, og levede sig fuldstændigt ind i deres roller. Jeg følte bare at de alle sang med sjælen. De var alle virkelig dygtige sangere, som bare havde deres teknik iorden. Det hele var bare så sammensat, stemningsfuldt og gribende. Jeg er glad for at være blevet den oplevelse rigere. Det var en utrolig fed oplevelse, og en virkelig god musical, med en fængslende historie og en fantastisk god handling. Den musical er anbefalelsesværdig!

De gladeste aftenhilsner fra KatjaSE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar