onsdag den 14. oktober 2009

Fantastisk dag, i shoppingens tegn! :)

Wow! Sikke dog en dag dejlig dag jeg har haft, så jeg har intet at klage over. Den stod i shoppingens tegn. :) Helene, den pædagog studerende Jonas N og jeg tog ind til byen straks efter vi havde spist brunch. Vi startede med at gå ind i H & M, fordi jeg ville kigge efter en overgangsjakke her nu når det er blevet så koldt, men alligevel ikke koldt nok til a jeg gider at bruge min store tykke vinterjakke. Jeg fandt hurtigt den jakke jeg ville have en halvlang sort frakke i uld en rigtig lækker sag, som jeg forelskede mig i straks jeg så den, så den måtte jeg bare eje. Derefter tog vi et smut i Matas hvor jeg skulle købe nogen ting til ansigtet rensende sæbe, creme, og skin tunic, som jeg også hurtigt fandt. Så kom min dags højdepunkt nemlig Fona jeg elsker at kigge på musik, og jeg kunne hvis det stod til mig tilbringe timevis i den forretning, hvilket det også blev i hvert fald et stykke tid. Jeg fik da også en god høst med mig ud. :) 6 CD'er blev det til. Les miserable den engelske udgave, en CD med Vocaloca , en CD med Amy Winehouse, en CD med Linda Andrews hende der vandt X-factor her i år. En Cd med Søs Fenger og så kunne jeg heller ikke dy mig for at købe musicalen Atlantis på CD. Så jeg har købt musik til den store guldmedalje. Det er ikke så tit jeg shopper, men når det sker bliver det gjort i stor stil. :) Så det har bare været en rigtig dejlig dag! Og nu har jeg en masse god musik at lytte til, så det er bare rigtig rart! :)

De venligste og glade hilsner KatjaSE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar