fredag den 23. oktober 2009

Ikke det store at berette

Hej med jer

Jeg har ikke det store at berette om, men jeg havde lige lyst til at skrive et lille indlæg alligevel. Det har været en meget stille og rolig dag. Jeg har cyklet på kondicykel sammen med min kæreste, der står to i det rum, hvor de er. bagefter tog jeg et velfrotjent bad. :) Så lå jeg og slappede af til en god lydbog "Pigen der legede med Ilden" Stieg Larson de bøger kan helt klart anbefales! De er bare gode. Derefter tog jeg ud og handle ind med en pædagog til i morgen, hvor vi selv skal lave mad, mums! Jeg glæder mig, for jeg synes det er så hyggeligt at lave mad. Da jeg så kom hjem igen spiste jeg lidt frokost, og gik ned på mit værelse for at slappe lidt af og høre lydbog, men endte så med at jeg faldt i søvn i stedet for, det var ikke helt planlagt fra min side haha men det var rigtig rart alligevel. Jeg vågnede først klokken lidt i fire hæhæ ubs. :) Om en halv time skal jegspise aftensmad, hvilket jeg glæder mig til, for jeg er temmelig sulten. Her kl. 20:00 Skal vi se afgørelsen og finalen i "Talent 09" så det bliver da meget hyggeligt. Så som i nok kan høre har det været en ganske stille og rolig dag.

De venligste hilsner med ønske til jer alle om en fortsat god dag. KatjaSE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar