torsdag den 10. december 2009

Øv weekendaftalen med min veninde er aflyst :(

Jeg havde sådan glædet mig til at skulle tilbringe en dejlige weekend sammen med min gamle efterskoleveninde, som jeg ikke har set i evigheder, men sådan skulle det åbenbart alligevel ikke være. Jeg fik en sms-besked fra hende, hvor hun skrev at jeg måtte afbestille mine billetter, øv! Tænkte jeg bare, men det er jo bare hvad der kan ske. Det gode var så, jeg kunne gå ned på Hellerup station og få billetten annulleret, og det gjorde jeg så og fik pengene tilbage igen. Så kan jeg i stedet for tilbringe en stille og rolig weekend her på Tutten, hvilket da nok skal blive meget hyggeligt. :) Især nu hvor jeg langt om længe kan komme på nette fra min egen stationære computer, som står her inde på mit værelse. En af mine kammerater fik igennem sit teleselskab via en kampagne et mobilt bredbåndsmodem, som han gav mig lov til at låne, fordi han godt vidste at jeg ikke kunne komme på nettet, så det var rigtig sødt af ham. :) Tak skal du have Michael. Han kan nemlig godt komme på Instituttets trådløse netværk, hvilket jeg ikke kan, men det kan jeg nu, og det er bare skønt! :)

Her senere i aften skal jeg ind i Frihavnskirken den kirke jeg normalt synger i, og høre det kor jeg synger i, plus de små synger til De 9 læsninger, som er en årlig julekoncert eller måske julegudstjeneste, jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal kalde det, så det bliver begge dele, hehe. :d Der bliver læst op fra Biblen alle de steder som omhandler julen og Jesu fødsel. Mellem læsningerne synger korene, og indimellem korenes optræden er der nogle fællessalmer. Så det glæder jeg mig rigtig meget til, for det plejer at være rigtig hyggeligt. En fortsat god aften til jer alle.

De venligste hilsner KatjaSE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar