mandag den 7. august 2017

Sat op i medicin

Måske ikke den mest spændende titel, men den beskriver rigtig godt, hvad der skal ske fra i dag.

I dag har jeg været hos min psykiater, og jeg synes, at snakken gik godt. :) Hun er så sød at snakke med meget rar, og forstående. Som sædvanlig spørger hun mig, hvordan jeg har det, og til at starte med siger jeg, at det ved jeg ikke. Hun beder mig om, at mærke efter, og jeg svarer at det ikke går så godt. Jeg fortæller, at jeg føler mig trist og opgivende, og at jeg har følt mig meget ustabil psykisk efter jeg blev sat ned i den antidepressive medicin med 25 mg. Jeg fortæller, at jeg har lyst til at gemme mig væk og ikke snakke med nogen. Hun synes at det lyder til at jeg har fået det dårligere efter jeg er blevet sat ned, så fra i dag er jeg sat op fra 75 mg. Til 100 mg. som jeg var på før, og så håber jeg at jeg får det bedre af det igen. Men det tror jeg nu nok på at jeg skal få. :)

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en god idé at sætte dig lidt op igen - jeg håber, at det snart hjælper :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh mange tak det er sødt sagt. <3 Det håber jeg virkelig også det gør.

      Slet