søndag den 10. september 2017

Det er svært



Det er lidt svært for tiden. Jeg ved ikke rigtig, hvad der sker med mit humør jeg føler, at det svinger en hel del. Selvom jeg laver noget godt, og har det rart der daler humøret lige så snart jeg er alene. Der sker mange gode ting, jeg forstår ikke, hvorfor mit humør og overskud ikke altid er så højt. Det kræver energi af mig, når jeg har, som jeg har det i øjeblikket. Jeg håber meget snart, at det bliver bedre, for som det er lige nu er meget svært for mig at rumme. Kan jeg ikke gemme mig væk fra verdenen indtil den ikke længere føles så overvældende? Det ved jeg godt, at jeg ikke kan, men det er det, som kræver mindst af mig i de her dage. Jeg tror bare jeg skal lytte til mig selv, og mærke godt efter, hvad det er jeg har brug for.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar